czwartek, 26 marca 2009

Wózki widłowe terenowe sprzedaż i wynajem

Wozki widłowe terenowe JCB, DESTA, AUSA nowe i używane

Tel: 692-281-677
Sprzedaż i wynajem terenowych wózków widłowych


  • TERENOWE WÓZKI WIDŁOWE jcb Z NAPĘDEM NA 1 LUB DWIE OSIE - do 4 ton udźwigu
wozka widłowego
  • Terenowy wózek widłowy RANGER o udźwigu do 6 ton
  • Terenowy wózek widłowy AUSA
  • Terenowe wózki widłowe Manitou
  • Terenowe wózki widłowe DESTA

Zasięg podnośnika teleskopowego JCB do przodu

* Jednostronny załadunek pozwala zaoszczędzenie 50% miejsca w podczas
załadunku w niewielkich przestrzeniach.
* Zasięg ponad przeszkodami w miejscach o utrudnionym dostępie.
* Możliwość transportu przy użyciu samochodów typu Van ogranicza możliwość
uszkodzenia maszyny.
* Możliwość transportu statkami, promami i koleją z nabrzeży i platform
załadunkowych.
* Maszyny te pomagają w niebezpiecznym załadunku materiałów na taśmociągi,
do palenisk i innych podobnych prac.

Uniwersalność

* Zmiana osprzętu spośród 3000 dostępnych modeli dokonywana w kilka minut.
* Zmiana wideł do palet na niewielką łyżkę ładowarkową możliwa poprzez
zamocowanie łyżki ogólnego stosowania 2 w 1.
* Obrót płyty mocowania osprzętu o 111 stopni dla łyżki standardowej bez
dodatkowych wymagań dla układu hydraulicznego.
* Napęd na 2 i 4 koła sprawia, maszyna może poruszać się w
najtrudniejszych warunkach.
* Możliwość opuszczania ładunku poniżej powierzchni gruntu.

Bezpieczeństwo

* Doskonała widoczność na widły podczas załadunku przy w pełni cofniętych
widłach, również podczas pracy we wnętrzu kontenerów. Brak masztu polepsza
widoczność do przodu.
* Maszyna szczególnie przydatna kiedy załadunek dokonujemy w pozycji wideł
opuszczonych i cofniętych. Wąski wysięgnik zapewnienia maksymalną widoczności
wideł.
* Kabina jest znacznie bardziej wytrzymała niż w innych wózkach widłowych
nawet wyposażonych w kabiny spełniające standardy ROPS/FOPS.
* Nie istnieje żadne niebezpieczeństwo dotyczące zerwania się łańcucha
masztu wideł. Przewody hydrauliczne posiadają zawory zabezpieczające na
wypadek ich uszkodzenia.
* Wyposażenie maszyny zarówno w sygnalizację ostrzegawczą dźwiękową jak i
optyczną przewyższa standard zwykłych wózków widłowych. Wskaźnik obciążenia
ładunkiem pokazuje zachowanie stabilności maszyny podczas jego podnoszenia.

Innowacyjność

* Changezee - Zmiana osprzętu z wideł na łyżkę ładowarkową zajmuje tylko
20 sekund bez potrzeby opuszczania kabiny.
* Firma JCB wprowadziła napęd na cztery koła do przemysłowych wózków
widłowych z przeciwwagą. Zapewnia to tym maszynom możliwości niedostępne dla
zwykłych wózków widłowych.
* Wysokość podnoszenia - zwiększona maksymalna wysokość do 5150mm.
* Wysokość podnoszenia - maksymalny zasięg do przodu do 3300mm.
* Wysuwny wysięgnik zapewnia unikalne możliwości załadunku i rozładunku
przy zachowaniu kompaktowych rozmiarów maszyny.

Koszt eksploatacji

* Maszyny Teletruk pozwalają na zaoszczędzenie kosztów utrzymania parku
maszynowego.
* Jedna maszyna Teletruck może wykonywać prace dwóch lub trzech innych maszyn.
* Możliwy zasięg do przodu eliminuje potrzebę stosowania drogiego i
ciężkiego specjalnego sprzętu, który wymagany jest do takich prac przez zwykłe
wózki widłowe.
* Jednostronny załadunek pozwala na oszczędność czasu, przestrzeni i
pieniędzy.
* Projekt teleskopowego wysięgnika eliminuje potrzebę kosztownych
przeglądów łańcuchów masztu i rolek prowadzących. Nie ma potrzeby wymiany
takich elementów, które normalnie ulegają zużyciu, zwłaszcza przy przeładunku
materiałów szorstkich jak piasek, cement czy kruszywa.


Wózki terenowe czołowe JCB

RTFL 926/930
Parametry techniczne:
· Silnik JCB bez turbodoładowania, 4 cylindrowy, o mocy 55.9 kW (76 KM) i
pojemności 4,2 l, spełniający normy emisji spalin TIER II, chłodzony cieczą;
· Zsynchronizowana skrzynia 4 biegowa, regulację prędkości od 0 do 29.0 km/h
zarówno do przodu jak i do tyłu; rewers,
· Opony o rozmiarze:
- 16,5/85-24-przód
- 12,5/80-18-tył;(tylna oś bez napędu),
Rozmiary opon tylnej osi dla maszyny z napędem na 4 koła:
Wersja 926 12.5/80-18 lub 10.5-18
Wersja 930 12.5/80-18
· Układ elektryczny 12V, alternator 95 A, akumulator o zwiększonej pojemności
(65 Ah), :
· Pompa hydrauliczna o przepływie 55 l/min;
· Ciśnienie robocze układu hydraulicznego 221 bar;
· Kabina spełniająca standardy bezpieczeństwa ROPS /FOPS wyposażona w pełni
regulowany fotel operatora z pasem bezpieczeństwa;
· Światła drogowe, szperacze (2 przód,), lusterko wsteczne, wentylacja kabiny,
wycieraczka przedniej i tylnej szyby, wizjer dachowy, krata ochronna na szybie
z przodu i wizjerze dachowym,
· Dodatkowa instalacja hydrauliczna na maszcie.
Parametry techniczne:
· Wysokość załadunku: zależnie od długości masztu: 3,6m; 4,4m; 5,5m;
6,55m;(mierzone od gruntu do wideł);
· Wysokość całkowita maszyny zależy od zastosowanego masztu, z masztem 3,6m
wysokość 2,95m, z masztem4,5m wysokość 2,41m, z masztem5,5m wysokość 2,951m, z
masztem6,55m wysokość 3,32m;
· Wysokość całkowita przy wysuniętym maszcie:3,6m wys. 4,78m;
4,5m wys. 5,41m; 5,5m wys. 6,61m; 6,55m wys. 7,67m;
· Długość maszyny do miejsca zaczepienia osprzętu, czyli sam RTFL bez wideł
itp. osprzętu 3,6m;
· Szerokość z kołami 2,2m;
· Rozstaw osi 2,13m;
· Ciężar maszyny gotowej do pracy: Model 926/930, masa 6340/5910 kg;
· Prześwit pod maszyna 0,37m.
Wyposażenie standardowe:
· Instrukcja obsługi;
· Katalog części zamiennych;
· Trójkąt ostrzegawczy;
· Tablica wyróżniająca;
· Komplet kluczy;
· Gaśnica;
· Lampa migowa;
· Apteczka.



Terenowy wózek widłowy RANGER
Przestronna kabina z wielkowymiarowymi szybami pochłaniającymi promieniowanie
cieplne w przyjemnej zielonej tonacji, w połączeniu z podwyższoną pozycją
siedzenia zapewniają kierowcy optymalną widoczność we wszystkich kierunkach.
Hydrauliczny mechanizm przechylny umożliwia szybki dostęp do silnika i
przekładni, jak również do wszystkich ważnych elementów. Dzięki temu
oszczędzany jest czas na ich kontrolę i konserwację.

2. Elementy obsługi oraz przyrządy są zintegrowane z kolumną kierownicy, która
posiada regulację wysokości i pochylenia cały czas informując o prędkości
obrotowej silnika, ciśnieniu oleju, temperaturze wody i oleju hydraulicznego,
jak również poziomie paliwa i stanie pozostałych agregatów. Wszystkie
przełączniki oraz dźwignie sterujące są rozmieszczone w ergonomiczny sposób i
umożliwiają nadzwyczaj wygodną i bezpieczną pracę z Rangerem.

3. Ergonomiczny dżojstik umożliwia precyzyjną i delikatną obsługę ładunku.
Przełącznik kierunku jazdy, jak również sterowanie opcjonalnym
oprzyrządowaniem znajdują się również na dżojstiku. Kierowca potrzebuje tylko
prawej ręki i może dzięki temu zawsze trzymać lewą rękę pewnie na kierownicy w
ciasnym korytarzu magazynowym terenowego wózka widłowego Ranger

4. Hydrostatyczny napęd jezdny jest 2-stopniowy, włącza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz